Brug for inspiration til din værkstedscontainer?
Vores guide fortæller dig om Bott indretnings- og værkstedsmøbler samt muligheder til din container, som kan gøre dine arbejdsopgaver nemmere.
- Synlige priser -
- Hurtig levering -
- Fra lager i Danmark - - Alt i containere -
Vores guide fortæller dig om Bott indretnings- og værkstedsmøbler samt muligheder til din container, som kan gøre dine arbejdsopgaver nemmere.
Med Botts værkstedsindretninger har du de bedste forudsætninger for at arbejde effektivt.
Med Botts skuffeskabe, arbejdsborde og systemskabe får du en unik, modulær og ensartet værkstedsindretning samt design, som kan konfigureres helt efter dine arbejdsprocesser.
Botts produkter er kendetegnet ved pålidelighed, lang levetid og funktionalitet, så du kan arbejde permanent rentabelt.
Cubio skuffeskabe er tunge med belastninger på op til 1 ton UDL.
Skuffer kører på rullelejer med 75 kg kapacitet og 100% forlængelse.
Ergonomiske skuffehåndtag leveres komplet med etiket og plastikovertræk.
Cubio skuffeskabe har centrallås og leveres med en sikkerhedsskuffeblokeringsmekanisme for at forhindre mere end en skuffeåbning ad gangen.
Som en del af et modulsystem kombineres cubio skuffeskabe med skabe, bænke og en bred vifte af tilbehør for at skabe din skræddersyede løsning.
Bott vario3 skabe har svejset stålhus med en række dørtyper, herunder hængslet, ventileret, rulleskodde, glidning og vindue.
Der findes en række planstørrelser og højder, og indvendige beslag inklusive hylder, skuffer, bordplader, bagpaneler, opbevaringsbakker og hængende skinner kan konfigureres i skabshuset på en 25 mm stigning.
Som en del af et modulsystem kombineres verso skabe med skuffeskabe, bænke og en bred vifte af tilbehør for at skabe din skræddersyede løsning.
Tekst skal ændres!!!!
Bott Verso mobile skabe har forstærket svejset stålhus med gummihjul, der tilbyder op til 200 kg UDL-kapacitet. Skuffer kører på rullelejer med 50 kg kapacitet og 100% udvidelse.
En skuffeblokeringsmekanisme forhindrer mere end en skuffeåbning ad gangen, hvilket forhindrer væltning selv under fuld belastning.
Push / pull-håndtag letter manøvredygtigheden, og skabene leveres med en række konfigurationer og bordplademuligheder.
Som en del af et modulsystem kombineres verso mobile skabe med skabe, bænke og en bred vifte af tilbehør for at skabe din skræddersyede løsning.
Typiske spørgsmål (FAQ)
Chassis’et på lastbilen med containeren hæves via luftaffjedring. ConFoot ben monteres i hver af containerens 4 hjørneklodser. Chassiset sænkes, og benene kommer i kontakt med jorden og vægten af containeren flyttes til benene. Lastbilen kan nu køre væk med chassis’et, og containeren vil stå frit på benene. Og den samme proces, bare omvendt, bruges når containeren skal tilbage på chassis’et. Se mere i videoen til højre.
For at ConFoot benene kan fungere, skal de bruges sammen med et lastbil chassis med luftaffjedring. Chassis’et skal kunne sænkes til det punkt, hvor hjørneklodserne på containeren ligger mellem 1043 – 1448 mm over jorden. Langt størstedelen af chassis’er med luftaffjedring passer til dette, men der kan være nogle få undtagelser.
Alle som pakker i eller ud af containere, og som har brug for at containeren står længere tid end det kan forsvares at lade lastbilen blive holdende. Container benene er et godt alternativ til at skulle have en dyr lastbil med kran eller sidelaster.
Som mange andre gode idéer, startede det med et problem hos en kunde.
En mindre finsk importør fik containere med møbler hjem fra Estland. Ofte kom containerne direkte ud til kunderne i detailhandlen, f.eks. en møbel butik. Ved ankomsten til butikkerne skulle der ventes på at personalet aflæsede møblerne. Butikker har normalt ikke et dedikeret lagerpersonale. Derfor tog losning ofte så lang tid, at de bad vognmanden om at komme med en bil som kunne sætte containeren af på jorden og vende tilbage næste dag for at hente den tømte container. Det kostede tid, kørsel, og ekstra tillæg for kranbil og sidelaster. Confoot’s vej mod container ben løsningen startede derfor med udfordringen om hvordan en fragtcontainer kortvarigt fjernes fra en trailer uden brug af dyrt udstyr?
Jeg anbefaler kun låse i højeste forsikringsklasse
I de senere år har jeg talt med flere som har haft indbrud i deres container og som har haft problemer med at få forsikringen til at dække deres tab. Det skyldes især at siden 2017 har den klassiske låsebom har været nedgraderet fra klasse 5 til klasse 2. Det er bare ofte blot ikke blevet kommunikeret ud af dem til dig og andre som har en container med værdifuldt indhold.
Der kan være for rigtig mange penge inde i container, og det dur ikke at det er usikkert om det bliver dækket ved indbrud. Vi vil gøre op med den usikkerhed en gang for alle. Derfor anbefaler vi altid at bruge en af de nye låse i højeste forsikringsklasse.
Ring til os på tlf. 22664638 hvis du vil vide mere om hvordan du sikrer dig.
Martin J. Skov
Ejer og direktør
+45 22 66 46 38
martin@specialcontainer.dk